Opfølgning på Trivselsmåling

 

Støtte til facilitering - Trin 1-2-3

 

Du kan som leder vælge at få professionel sparring på opfølgningsdelen af din trivselsmåling.

 

Fordelen ved at benytte en ekstern sparringspartner med specialistviden inden for trivsel og motivation er, at du hurtigt får indkredset, hvad der kan betale sig at sætte spot på og får værktøjer til, hvordan du bedst gør det.

 

Der er 3 trin i den professionelle sparring

 

Trin 1 - samtale før opfølgning med medarbejdere.

En samtale med facilitator før mødet gør dig helt skarp på: Hvilke resultater du gerne vil blive klogere på og hvad du skal have ud af opfølgningen.

 

Trin 2 - opfølgning faciliteres af din sparringspartner.

Du kan læne dig tilbage og lytte. Facilitator sikrer at der bliver spurgt grundigt ind til det svære, men også til det der virker, som vi skal gøre mere af. Facilitator sikrer commitment og at alle bidrager til en handleplan.

 

Trin 3 - samtale efter opfølgning med medarbejdere.

En samtale med facilitator efter mødet giver dig mulighed for at diskutere hvilke ledelsesværktøjer du med fordel kan benytte for at handleplanen bliver en succes!

 

 

 

© 2020 by Tudi Consult